ابراهیم پورازبری، م.، نوعپسند اصیل، س.م.، و احمدی سراوانی، م.، (1394)، "بررسی تاثیر انعطافپذیری راهبردی بر عملکرد بازار شرکت ها: نقش میانجیگری نوآوری باز"، توسعه تکنولوژی صنعتی، 13(26)، 5-15.
ابزری، م.، و رنجبریان، ب.، (1388)،"تاثیر بازاریابی داخلی بر بازارگرایی و عملکرد سازمانی در صنعت"، چشمانداز مدیریت، 31، 42-25.
احمری نژاد، م.، احمری نژاد، م.، و رزقیان، ق.، (1396)، "بررسی تأثیر بازاریابی داخلی بر تعهد سازمانی در بیمارستان قدس اراک"، مجله دانشگاه علوم پزشکی اراک، 20(3)، 1-11.
بصیرت، م.، ایمانی، ص.، زراء نژاد، م.، و دهقان نجمآبادی، ع.، (1394)، "بررسی تأثیر میانجی گرایش کارآفرینانه بر رابطه بین بازاریابی داخلی و تعهد سازمانی (مورد مطالعه: ادارات ستادی شرکت بهرهبرداری نفت و گاز آغاجاری)"، مدیریت بهرهوری، 9(132)، 147-170.
جمشیدیان، م.، (1395)، "بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر تعهد سازمانی، رفتار شهروندی سازمانی و بازارگرایی در سازمانهای خدماتی (مطالعه موردی: بانک مسکن شهر اراک)"، سومین کنفرانس بین المللی مدیریت در قرن 21، تهران.
حیدرزاده، ک.، و صمدزاده، ا.، (1394)، "بررسی نقش مسئولیت اجتماعی شرکت در ایجاد مزیت رقابتی پایدار از طریق افزایش سرمایههای فکری گروه خودروسازی سایپا"، مدیریت بازاریابی، 10(29)، 1-20.
خدابخش گرگانی، ف.، (1389)، "تاثیر بازاریابی داخلی بر رضایت مشتریان شعب شرکتهای بیمه ایران در سطح شهر تهران"، پایاننامه کارشناسی ارشد، دانشگاه علامه طباطبائی، دانشکده حسابداری و مدیریت.
داوری، ع.، و رضازاده، آ.، (1393)، مدلسازی معادلات ساختاری با نرمافزارPLS ، سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی، تهران.
رحیمی کلور، ح.، (1394)، "تأثیر مسئولیتپذیری اجتماعی شرکتها روی تعهد سازمانی"، کنفرانس بینالمللی مدیریت و اقتصاد در قرن 21، تهران.
رستگار، ع.، موسوی داودی، م.، و فرتاش، ک.، (1392)، "بررسی تاثیر عجین شدن با شغل بر رضایت شغلی و تمایل به ترک خدمت"، فصلنامه علمی مدیریت سازمانهای دولتی، 1(4)، 114-93.
سجادی، ح.، و حسن زاده، و.، (1388)، "تعهد سازمانی و تمایل به ترک خدمت کارکنان حوزه معاونت پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان"، مجله سلامت کار ایران، 6(3)، 37-40.
شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان، (1391)، سند استراتژیک صنعت آب و فاضلاب استان اصفهان، https://www.abfaesfahan.ir
عابدی، ز.، و محمدی، م.، (1397)، "رابطه بازاریابی داخلی و تعهد سازمانی در بخش خدمات مسافر شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما)"، مطالعات منابع انسانی، 8(2), 143-162.
کریمی، آ.، ولایتی شکوهی، ر.، و شعبانی نژاد، گ.، (1395)، "رابطۀ میان بازاریابی داخلی و عملکرد سازمانی: نقش تعدیلگری جنسیت"، زن در توسعه و سیاست، 14(3)، 308-289.
ودادی، رضائی زاده، م.، میرهاشمی، و نجفی، ح.، (1392)، "بررسی تاثیر تعهد سازمانی بر ترک خدمت کارکنان (مطالعه موردی)"، آینده پژوهی مدیریت، 24(2), 41-54.
Allen, N.J., and Meuer J.P., (1990), “The measurement and antecedents’ effective continuance and normative commitement to the organization”, Journal of Occupational Psychology, 63(1), 1-18.
Awwad, M.S., and Agti, D.A.M., (2011), “The impact of internal marketing on commercial banks' market orientation”, International Journal of Bank Marketing, 29(4), 308-332.
Boudlaie, H., Nik, B.K., and Kenarroodi, M., (2020), “The impact of corporate social responsibility and internal marketing on employee turnover intentions with the mediating role of organizational commitment”, Commercial Surveys, 15(86-87), 29-44.
Chin, W.W., (1998), “The partial least squares approach to structural equation modeling”, In: Modern Methods for Business Research, Marcoulides, G.A. (ed.), Lawrence Erlbaum Associates, Mahwah, NJ., 1295-1336.
Cho, Y.J., and Lewis, G.B., (2012), “Turnover intention turnover behavior: Implications for retaining federal employees”, Review of Public Personnel Administration, 32(1), 4-18.
Cooper, J., and Cronin, J.J., (2000), “Internal marketing: A competitive strategy for the long- term care industry”, Journal of Business Research, 48(3), 181-177.
Doukakis, I., and Kitchen, P.J., (2004), “Internal marketing in UK banks: Conceptual legitimacy or window dressing?”, International Journal of Bank Marketing, 22(6), 452-421.
Foreman, S.K. and Money, A.H., (1995), “Internal marketing: Concepts, measurement, and application”, Journal of Marketing Management, 11, 775-768.
Fornell, C., and Larcker, D., (1981), “Evaluating structural equation models with unobservable and measuring error”, Journal of High Technology Management Reasearch, 18(1), 39-50.
Gefen, D.D., Straub, A., (2005), “Practical guide to factorial validity using PLS-Graph: Tutorial and annotated example”, Communications of the AIS, 16, 91-109.
Henseler, J.R., Ringle, C.M., and Sinkovics, R.R., (2009), “The use of partial least squares path modeling in international marketing”, Advances in International Marketing, 20, 277-319.
Kim, J.S., Song, H.J., and Lee, C.K., (2016), “Effects of corporate social responsibility and internal marketing on organizational commitment and turnover intentions”, International Journal of Hospitality Management, 55, 25-32.
Narteh, B., (2012), “Internal marketing and employee commitment: Evidence from the Ghanaian banking industry” Journal of Financial Services Marketing, 17(4), 284-300.
Nunnaly, J., and Bernsten, I., (1994), Psychometric theory, New york: Mc Graw Hill.
Rafig, M., and Ahmad, P., (2000), “Advances in internal marketing concepts”, Journal of Service Marketing, 14(6), 449-462.
Stall Worth, L., (2004), “Antecedents and consequences of organizational commitment to accounting organizations”, Managerial Auditing Journal, 19(7), 945-955.
Tsai, Y., (2014), “Learning organizations, internal marketing, and organizational commitment in hospitals”, BMC Health Services Research, 14(1), 1-8.
Werts, C.E., Linn, R.L., and Joreskog, K.G., (1974), “Intra class reliability estimates; Testing structural assumptions”, Educational and Psychological Measurement, 34(1), 177-190.